söndag, maj 11, 2008

Slick


En knasig bild på Gretas tunga.

6 kommentarer:

Anonym sa...

hohoho, jag älskar den där galna stilen! ser ut som att dom är på väg att kränga sig själva ut och in mer eller mindre!

Jojo sa...

HA! Snyggt fångat!

Anonym sa...

Ja, katterna är skickliga på att komma åt med tungan överallt!

Anonym sa...

Angående bebisbilderna i Tummelitens blogg: Jag håller med dig! Jag skulle vilja ha hem alla, men det har jag inte råd med. Föresten så finns det 2 kattungar kvar, Tristan och Tummelisa :)

Anonym sa...

Nä, jag förstår inte hur dom kommer ÅT överallt! Katter är väldigt elastiska. :)

Anonym sa...

Oj, hoppas att du inte fått träningsvärk i tungan efter de där övningarna.

Ibland är jag ju tvungen att bita lillebror även om det inte är så populärt hos H&M. Han tar ju mina grejer hela tiden.

Tass/ Naken