lördag, maj 24, 2008

Greta vågar



... ta Noras gummiband!

3 kommentarer:

Jojo sa...

Åh! Visst är det bedårande när katterna petar så där trevande med tassen! :)

Anonym sa...

åhå! hur gick det sen då? inget kattbråk hoppas jag... lite "syskonkärlek" måste finnas :)

nu är det inte långt kvar tills min älskling kommer hem och blir inneboende - jag är ett spralligt nervvrak eller nåt! saknar lillkillen min :( har du föresten några bra tips inför flytten hem?

Anonym sa...

Jojo: Ja, visst ser det gulligt ut :)

Maria: Så spännande! Jag tror egentligen inte det är något särskilt att tänka på förutom att ge Tummeliten mycket av er tid ibörjan. Han är en cornish, så fort han slipper ut ur transportburen kommer han att undersöka omgivningarna med glatt humör. Se till at visa honom matplats och toa. Vill han inte äta första dygnet, ge honom lite godis, t ex kalkon. Lycka till! :)