söndag, april 22, 2007

Mattes krångel

Jag hade precis några svettiga minuter då jag trodde jag hade tappat all information i bloggen, alla länkar, taggar osv. Och detta bara för att jag ville byta bakgrundsbild till sidans "huvud". Rätt som det var hade jag klickat där jag inte skulle. *svärord* Men så hittade jag alltihop (nästan) igen. Puh...

Visserligen fick jag dit en egen bild istället för bloggers lite tråkiga bakgrund, men jag lyckades inte centrera den, hur jag än försökte. Lite mer än mina mycket grundläggande kunskaper inom html måste till. Trist! Så nu ser det ut som vanligt igen.

Förresten, ny syns mina "Ämnen" av någon obegriplig anledning. Det gjorde de inte förut, också av någon obegriplig anledning.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, ja, det är krångligt sånt där. Jag förstår mig knappt på blogger heller, trots att jag ser mig själv som en ganska skicklig programmerare! Så det är inte bara du.