lördag, april 28, 2007

lolcats



Jag har precis upptäckt fenomonet kitty pidgin och lolcats. Alltså roliga bilder på katter med texter på en speciell variant av pidgin. Det blir förstås extra gulligt med en knasig katt som inte kan prata ren engelska!

En del bilder och texter är ju bättre än andra. Som bilden ovan! Kul att det här med katter på webben tar sig olika uttryck, för det är verkligen ett enormt ämne! Katt är antagligen det vanligaste husdjuret världen över. Jag kommer fortsätta blogga om mina katter trots den höga geek-faktorn! :-D

1 kommentar:

Anonym sa...

Personligen lever jag efter devisen "ju nördigare destå bättre". Alla de roligaste grejerna här i livet verkar ha en geek-stämpel, så jag har valt att acceptera min nördighet och njuta av varje sekund av min töntiga existens. :D