lördag, januari 06, 2007

Mer dubbelt

Nu har jag fått fina ramar av Monkeygirl, så att jag kan träna lite på dubbelbilder. Här leker Nora med sin röda pet-kork. Hon har även en gul och en vit, och hon är en jäkel på att dribbla. När hon slagit in dem under frysen måste man dit och hjälpa henne peta fram dem. Det tycker Nora är jätteroligt. Då kommer det fram fler roliga saker som dammråttor och smulor.
Hur hinner jag fota Nora och skriva här ständigt och jämt, kanske någon undrar. Tja, jag har varken video, dvd eller för den delen barn. Dessutom ser jag det som nödvändig avkoppling från jobb och annat att sitta och fixa med bilderna i datorn. Jag lovar att jag hinner med annat också. :-)

1 kommentar:

Jojo sa...

Kul att du leker med ramarna! Just den här kommer från en halvformatskamera, mer info om den kan du se här:
http://jojofalk.se/photoblog/photo75b.html
Roligt att Nora kan roa sig med en kork, för Ripley är det nästan bara löv som gäller, snart är vår blomma helt kal...