tisdag, februari 28, 2006

8 veckor

... och börjar likna en riktig katt! Nostromo och hennes syskon är fortfarande otroligt söta. Jag hoppas snart hälsa på.



Här kan man se fler bilder på Nostromo och hennes syskon. Josephine Ekengren har tagit bilderna.

Det känns nästan overkligt att jag snart ska ha en egen katt. Eftersom jag inte har haft katt förut, vet jag ju egentligen inte vad jag kan vänta mig. Jag kan bara gissa. Ska man köpa ambitiösa klättermöbler, eller kommer hon att nöja sig med att klättra på de möbler som redan finns? Hur mycket leksaker vill hon ha? Vilken sorts mat äter hon och hur mycket? Vilken kattsand tycker hon om? Kommer hon att vilja sova i sängen, eller kanske på elementen? Kommer hon att trivas? Spännande!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi har inte heller haft katt förut, så det är väldigt spännande! :)